Постинг
12.10.2007 12:32 -
Парични преводи за десет минути!
Автор: econt
Категория: Бизнес
Прочетен: 12128 Коментари: 17 Гласове:
Последна промяна: 08.01.2010 17:52
Прочетен: 12128 Коментари: 17 Гласове:
1
Последна промяна: 08.01.2010 17:52
1.
анонимен -
Здравейте,
12.10.2007 12:40
12.10.2007 12:40
Редовно чета форума на еконт, работя в бранша и много ми харесва идеята за комуникация с хората по този начин.
Проблема не е във Еконт, и там писах, че нашето общество не е готово за такъв вид общуване. :)
п.с.
Пуснете проследяването на пратка да е публично за всички
цитирайПроблема не е във Еконт, и там писах, че нашето общество не е готово за такъв вид общуване. :)
п.с.
Пуснете проследяването на пратка да е публично за всички
Направих го достъпно за всеки,но не публично.Мисля по този начин давам възможност всеки да се чуствува удобно и защитен от външни прегледи.
Само се регистрира в е-еконт и получава свой собствен е-секретар Еконт.Всеки има право на това.
цитирайСамо се регистрира в е-еконт и получава свой собствен е-секретар Еконт.Всеки има право на това.
3.
анонимен -
аз съм анонимен 1
11.01.2008 09:46
11.01.2008 09:46
от 1 седмица се опитвам, някой от Еконт да ми помогне с електронните фактури, които получаваме.
Засега без успех.
цитирайЗасега без успех.
Тук има разни указания http://www.econt.com/page.php?page=e_registration
Тук има разни предложения
http://www.econt.com/page.php?page=login
Тук има телефони за връзка с управлението http://www.econt.com/page.php?page=request_management
...
а проблемът ми не е как да Ви настроя компютъра на нормален европейски стандарт,а си търся свестни хора като Диоген ....които да знаят как да постигат исканията си...
всеки с болежките си...
цитирайТук има разни предложения
http://www.econt.com/page.php?page=login
Тук има телефони за връзка с управлението http://www.econt.com/page.php?page=request_management
...
а проблемът ми не е как да Ви настроя компютъра на нормален европейски стандарт,а си търся свестни хора като Диоген ....които да знаят как да постигат исканията си...
всеки с болежките си...
5.
анонимен -
пак аз
29.01.2008 16:39
29.01.2008 16:39
Пожелавам Ви успех! Със сигурност хората, които работят сега при Вас не зная как да постигнат исканията МИ.
цитирайАко наистина желаете решение на проблем,то не виждам причина да се представите за да видя какво наистина в претенциите ВИ не е свършено.
Както вече посочих,каналите за контакт с нас за РЕШАВАНЕ НА КАКЪВТО И ДА Е ПРОБЛЕМ са много и достатъчно публични.
Ако обаче сте просто местния виртуален безделник,то аз просто си губя времето с вас.
В България лесно се подхвърлят полуистини ей така,за да има материал за дъвчене.
Това е някъкъв модерен дебилизъм.
А по повод фактурите,нещата са изключително опростени и модерни:
1.Обзавеждате се с е-кабинет.
2.Влизате вътре в кабинета си,избирате товарителницата по която искате да се издаде фактура,натискате върху табулатра до нея "Издай Фактура" и след 2 часа си дърпате фактурата от сървъра.
Кое му е сложното?
-без излишни телефонни разговори
-без да си губите времето да чакате куриер или на рецепция
-получавате фактура 24 часа в денонощието
Какъв Ви е проблема?
цитирайКакто вече посочих,каналите за контакт с нас за РЕШАВАНЕ НА КАКЪВТО И ДА Е ПРОБЛЕМ са много и достатъчно публични.
Ако обаче сте просто местния виртуален безделник,то аз просто си губя времето с вас.
В България лесно се подхвърлят полуистини ей така,за да има материал за дъвчене.
Това е някъкъв модерен дебилизъм.
А по повод фактурите,нещата са изключително опростени и модерни:
1.Обзавеждате се с е-кабинет.
2.Влизате вътре в кабинета си,избирате товарителницата по която искате да се издаде фактура,натискате върху табулатра до нея "Издай Фактура" и след 2 часа си дърпате фактурата от сървъра.
Кое му е сложното?
-без излишни телефонни разговори
-без да си губите времето да чакате куриер или на рецепция
-получавате фактура 24 часа в денонощието
Какъв Ви е проблема?
7.
анонимен -
съжалявам, че сте останали с такова впечатление от мен
30.01.2008 16:53
30.01.2008 16:53
Аз чисто и просто съм клиент на Вашата фирма. Казвам се Иван Симеонов. Справих се с проблема с електронните фактури.
Проблема беше, че не искаше да ми ги валидизира, въпреки инсталирането на всички необходими сертификати. Това, от което се оплаквах, е че получих отговор на проблема си едва след многократни обаждания и е-мейли от моя страна.
Ако искате мога да ви изпратя цялата ми кореспонденция по проблема.
цитирайПроблема беше, че не искаше да ми ги валидизира, въпреки инсталирането на всички необходими сертификати. Това, от което се оплаквах, е че получих отговор на проблема си едва след многократни обаждания и е-мейли от моя страна.
Ако искате мога да ви изпратя цялата ми кореспонденция по проблема.
Ако това е било нерешен проблем и предмет на цяла кореспонденция,то е много важно да го предам на държавната фирма осигуряваща ни електронен подпис за мнение,консултации и корекции.
Не бива да е толкова трудно да получаваш електронно подписан документ в България.Това в Европа го правят през последните 20 години и е една практика която определено спестява много излишни усилия.
Пратете кореспонденията на мейл:
director_pazari@econt.com
Благодая за допълнително положените от Вас усилия за разрешаване на проблем.
С уважение,
Управител
Николай Събев
цитирайНе бива да е толкова трудно да получаваш електронно подписан документ в България.Това в Европа го правят през последните 20 години и е една практика която определено спестява много излишни усилия.
Пратете кореспонденията на мейл:
director_pazari@econt.com
Благодая за допълнително положените от Вас усилия за разрешаване на проблем.
С уважение,
Управител
Николай Събев
9.
анонимен -
Все още нищо не сме получили?
07.02.2008 18:42
07.02.2008 18:42
Здравейте г-н Симеонов!
До този момент нищо не сме получили от Вас. За нас е важно да проверим информацията, която сте подали, т.к. ако има проблем, то и други клиенти ще се сблъскат с него. За съжаление имената Ви не са достатъчни за да проверим случая.
Моля, още веднъж да подадете данните на и-мейл адрес: director_pazari@econt.com
Предварително благодаря,
Алина Събева
директор дирекция 'Пазари'
цитирайДо този момент нищо не сме получили от Вас. За нас е важно да проверим информацията, която сте подали, т.к. ако има проблем, то и други клиенти ще се сблъскат с него. За съжаление имената Ви не са достатъчни за да проверим случая.
Моля, още веднъж да подадете данните на и-мейл адрес: director_pazari@econt.com
Предварително благодаря,
Алина Събева
директор дирекция 'Пазари'
10.
анонимен -
Обслужване
21.10.2008 09:33
21.10.2008 09:33
Здравейте,
Колеги ползвам услуги на куриерски фирми от две години редовно.
В началото ползвах вашите услуги, но после пеминах при конкуренцията ви.
Напоследък исках да подновя работата си с вас и подновихме договора, споразумението - всичко.
Всичко много добре замислено ама изпълнението на нещата не е съвсем така. Имам предвид конкретно как се работи в офиса ви на Симеон в София.
Има предвидени три приемни гишета, но се работи токова мудно, че... В края на работния ден, когато има повече хора, от трите гишета работи само едно и то със същото темпо. Направо МЪКА!! По другите офиси на ЕКОНТ нямам представа как е.
Пиша тези неща защото имам база за сравнение. Изпратете една фиктивна пратка към края на работния ден от офиса на конкуренцята на Сливница. Направете си сравнение вие къде не е както трябва. Тия момичета там не знам как издържат, но хвъчат по клавиатурата, по равтовете. Сигурно на тях хич не им е лесно , но за мен е важно обслужването към мен.
Като цяло, мен това изобщо не ме интересува. В смисъл все ми е едно при кой ще си пращам пратките. Важното за мен е да не ми се губи времето и парите излишно. И ще ползвам услугите на този който го прави.
Друго конкретно при вас:
При изпращане си казвам клиентския номер за да се изпълнят условията по договора и споразумението. Да ама не. Трябва да се каже, че изплащането на наложения платеж трябва да се направи по договора !!!!! Трябва изрично да се запише споразумението. Ако не се каже, изплащането на наложения платеж е в офиса от където си направил изпращането. Е за какво е тази тъпня!??! За какво ми е този договор и споразумение, ако не за това? Явно за да се вземе по високата комисионна при изплащане на каса. То и без това ви е доста висока таксата, но ...
Ако желаете вземете предвид мнението на един редовен ползвател на куриерски услуги.
Желая успехи.
цитирайКолеги ползвам услуги на куриерски фирми от две години редовно.
В началото ползвах вашите услуги, но после пеминах при конкуренцията ви.
Напоследък исках да подновя работата си с вас и подновихме договора, споразумението - всичко.
Всичко много добре замислено ама изпълнението на нещата не е съвсем така. Имам предвид конкретно как се работи в офиса ви на Симеон в София.
Има предвидени три приемни гишета, но се работи токова мудно, че... В края на работния ден, когато има повече хора, от трите гишета работи само едно и то със същото темпо. Направо МЪКА!! По другите офиси на ЕКОНТ нямам представа как е.
Пиша тези неща защото имам база за сравнение. Изпратете една фиктивна пратка към края на работния ден от офиса на конкуренцята на Сливница. Направете си сравнение вие къде не е както трябва. Тия момичета там не знам как издържат, но хвъчат по клавиатурата, по равтовете. Сигурно на тях хич не им е лесно , но за мен е важно обслужването към мен.
Като цяло, мен това изобщо не ме интересува. В смисъл все ми е едно при кой ще си пращам пратките. Важното за мен е да не ми се губи времето и парите излишно. И ще ползвам услугите на този който го прави.
Друго конкретно при вас:
При изпращане си казвам клиентския номер за да се изпълнят условията по договора и споразумението. Да ама не. Трябва да се каже, че изплащането на наложения платеж трябва да се направи по договора !!!!! Трябва изрично да се запише споразумението. Ако не се каже, изплащането на наложения платеж е в офиса от където си направил изпращането. Е за какво е тази тъпня!??! За какво ми е този договор и споразумение, ако не за това? Явно за да се вземе по високата комисионна при изплащане на каса. То и без това ви е доста висока таксата, но ...
Ако желаете вземете предвид мнението на един редовен ползвател на куриерски услуги.
Желая успехи.
Привет,
благодаря за отделеното време,което както е видно цените особено.
Назначаваме още един администратор в офиса на Цар Симеон.Моля да бъдете търпеливи през следващите две седмици и ни извините за причиненото забавяне на обработката на пратки там.
Интересна е ситуацията по т.н. "Наложени платежи и споразуменията по тях".Ще ги коментираме малко по късно.Необходимо е да проверим как действително е протекъл диалогът с Клиент в такива случаи в този офис.
Приятна вечер,
Николай
цитирайблагодаря за отделеното време,което както е видно цените особено.
Назначаваме още един администратор в офиса на Цар Симеон.Моля да бъдете търпеливи през следващите две седмици и ни извините за причиненото забавяне на обработката на пратки там.
Интересна е ситуацията по т.н. "Наложени платежи и споразуменията по тях".Ще ги коментираме малко по късно.Необходимо е да проверим как действително е протекъл диалогът с Клиент в такива случаи в този офис.
Приятна вечер,
Николай
12.
анонимен -
Въпрос на не добра комуникация ..
23.10.2008 18:30
23.10.2008 18:30
Здравейте,
В продължение Ви уведомявам за становището ни относно посочената от Вас ситуация. Едно от нещата, което ни различава от куриерските фирми е уникалността и гъвкавостта на предлаганите от нас услуги. За да отговорим на желанията и нуждите на нашите клиенти въведохме различни опции за получаване на Наложени Платежи. Някой от вариянтите са: получаване на сума на различен адрес от този по товарителница, получаване от лице явяващо се трета страна и конкретния случай получаване на Наложен Платеж по банков път. За всяка една услуга се сключва писмено Споразумение, което получава уникален номер, който само при нужда и желание от Ваша страна може да бъде използван. Разбира се в Споразумението което сте сключили ясно е записано, че условието за действие на Споразумението е уникалния номер да бъде вписан в товарителницата. Така ако имате желание да получите сума по Наложен Платеж в брой, а не по банка просто не използвате Споразумението. По този начин ние не ограничаваме Вашите желания. Нормално е ако не посочите какво е Вашето желание, то да не бъде изпълнено. Клиентския номер, който споменавате Ви осигурява кредит под формата на отложено месечно плащане за куриерски услуги и не е обвързан по никакъв начин с допълнителната услуга Наложен Платеж. Надявам се да съм успяла да разясня разликата между видовете услуги. Вярвам, че в бъдеще при по-добра комуникация помежду си ще успеем да отговорим на Вашите нужди и желания.
С уважение,
Алина Събева
директор дирелция Пазари
цитирайВ продължение Ви уведомявам за становището ни относно посочената от Вас ситуация. Едно от нещата, което ни различава от куриерските фирми е уникалността и гъвкавостта на предлаганите от нас услуги. За да отговорим на желанията и нуждите на нашите клиенти въведохме различни опции за получаване на Наложени Платежи. Някой от вариянтите са: получаване на сума на различен адрес от този по товарителница, получаване от лице явяващо се трета страна и конкретния случай получаване на Наложен Платеж по банков път. За всяка една услуга се сключва писмено Споразумение, което получава уникален номер, който само при нужда и желание от Ваша страна може да бъде използван. Разбира се в Споразумението което сте сключили ясно е записано, че условието за действие на Споразумението е уникалния номер да бъде вписан в товарителницата. Така ако имате желание да получите сума по Наложен Платеж в брой, а не по банка просто не използвате Споразумението. По този начин ние не ограничаваме Вашите желания. Нормално е ако не посочите какво е Вашето желание, то да не бъде изпълнено. Клиентския номер, който споменавате Ви осигурява кредит под формата на отложено месечно плащане за куриерски услуги и не е обвързан по никакъв начин с допълнителната услуга Наложен Платеж. Надявам се да съм успяла да разясня разликата между видовете услуги. Вярвам, че в бъдеще при по-добра комуникация помежду си ще успеем да отговорим на Вашите нужди и желания.
С уважение,
Алина Събева
директор дирелция Пазари
13.
анонимен -
комуникация
24.10.2008 12:34
24.10.2008 12:34
Благодаря за отговорите,
Явно съществуващите възможности за изпл. на наложени платежи предполагат вписването или не на съответния номер, което аз очаквах да стане по подразбиране.
Пропускът е явно е мой, но не е от фатално значение.
Тази публична дискусия говори за желание за постоянно подобряване на услугите.
Нека и служителите в офисите да са по-активни.
Желая успехи!
цитирайЯвно съществуващите възможности за изпл. на наложени платежи предполагат вписването или не на съответния номер, което аз очаквах да стане по подразбиране.
Пропускът е явно е мой, но не е от фатално значение.
Тази публична дискусия говори за желание за постоянно подобряване на услугите.
Нека и служителите в офисите да са по-активни.
Желая успехи!
:)
цитирай
15.
анонимен -
:)
20.05.2009 12:20
20.05.2009 12:20
Здравейте! Днес ми се наложи да си проследя една пратка за да знам с какво време разполагам до доставката и но се оказа че трвбва да въведа един куп лична информация като ЕГН например. Аз НЕ желая да съобщавам ЕГН-то си с повод и без повод особено,ако е само за няколко пратки през годината. Иначе приемете моите благодарности към куриерите,много отзивчиви и внимателни хора,поне тези с които до сега съм работила.
Димитрова
цитирайДимитрова
нямаме публична услуга "Проследване на пратка",именно поради съображения за сигурност на страните по този договор.
Затова пък сме уредили електронен кабинет за всеки един наш клиент,в който има предостатъчно информация за всички аспекти от бизнеса му с нас и покрай нас,подредени и извеждани бързо към него при поискване,в това число и да издава фактура от нас към него си по определени от него товарителници.
За да получи право на достъп до кабинета си,клиентът ни трябва да попълни ред данни,също с оглед на сигурността му,тази на системата и на всички които ползуват системите ни.
И не на последно място,имаме регистрация като оператор на лични данни с всичк и произтичащи отговорности от това.Следователно получените от вас при нас данни се използуват единствено да създадат благоприятни условия за бизнес с нас и чрез нас.И нищо друго.
Скоро ще направим редизайн и преподреждане на е-еконт,както и корпоративния сайт.Надявам се че ще ви хареса повече.
Приятен ден ви пожелавам,
Николай Събев
цитирайЗатова пък сме уредили електронен кабинет за всеки един наш клиент,в който има предостатъчно информация за всички аспекти от бизнеса му с нас и покрай нас,подредени и извеждани бързо към него при поискване,в това число и да издава фактура от нас към него си по определени от него товарителници.
За да получи право на достъп до кабинета си,клиентът ни трябва да попълни ред данни,също с оглед на сигурността му,тази на системата и на всички които ползуват системите ни.
И не на последно място,имаме регистрация като оператор на лични данни с всичк и произтичащи отговорности от това.Следователно получените от вас при нас данни се използуват единствено да създадат благоприятни условия за бизнес с нас и чрез нас.И нищо друго.
Скоро ще направим редизайн и преподреждане на е-еконт,както и корпоративния сайт.Надявам се че ще ви хареса повече.
Приятен ден ви пожелавам,
Николай Събев
17.
анонимен -
Запитване
15.01.2010 17:14
15.01.2010 17:14
Искам да се свържа лично с г-н Събев а не знам как. Моля за помощ
цитирай