Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2020 08:37 - Слънце във въздушния знак Близнаци
Автор: luckyraya Категория: Бизнес   
Прочетен: 460 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
☯💥 20 май 17:35 ч. Слънцето влиза във въздушния знак Близнаци и е в силен аспект (тригон) с ретроградните Юпитер (в Козирог), Сатурн (във Водолей) и Плутон (в Козирог). Мергурий е планетата управител на Близнаци и в момента също е в своя си знак заедно с ретроградната Венера в Близнаци. Луните възли са по оста Близнаци/Стрелец.

💥💥💥 Ключови думи за Близнаци са: „Аз мисля“, общуване, комуникация, усвояване на нови знания и умения. Посланието е очевидно...... „Човеко!, мисли с любов за себе си и света, който обитаваш!“. Мисли чисто и почтено. Това ще ти помогне да спиш като бебе..... Избирай!!!.... (упражняване в отговорност/Сатурн) и поемай отговорност за изборите си.... Избирай какво мислиш, на кого се доверяваш, къде и как печелиш и харчиш парите си (парите са енергиен потенциал).

Юпитер (философия/вяра) ретрограден в Козирог (Аз използвам отговорността си) да си създам своя философия и вяра, които служат на мен и другите добре за да спя спокойно и да съм здрав психически, емоционално и физически.

И.....  Плутон (трансформация) ретрограден в Козирог (Аз използвам отговорността си) за да се трансформирам чрез мислите си (Меркурий/Венера/Близнаци) по нов оригинален начин в съответствие с новите енергии (Сатурн/Водолей) и Юпитер нова философия и вяра, която служи на мен и света.

Човек, който няма вътрешен живот, лесно се поддава на манипулация, не използва свободната си воля, не е в състояние да изгражда благополучен живот.... Да живеем вътрешно е въпрос на избор...

Как се отразяват астро акцентите в индивидуален план зависи от вашия личен астро хороскоп и как тези транзити ще ви повлияят лично на вас, може да разберете като заявите изработване на личен астро хороскоп или консултация. 🍀❤

Ка да поръчате лични анализи вижте тук 💻 : https://www.astropsymag.eu

📞 +359 877 78 78 94

Очаквайте статиите ми за:

💖Новолуние в Близнаци

💖Сверен лунен възел в Близнаци

💖Астро акценти за юни

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

💥💥💥 АстроПсиМаг консултация (лична или онлайн) 💥💥💥

цената варира в зависимост от времетраенето

30 минути – 25 лева

60 минути – 35 лева

90 минути – 50 лева

120 минути – 70 лева

За да резервирате своето време в разговор уточняваме въпросите/темите, по които търсите решение и определяме колко ще продължи консултацията (30 мин./60 мин./90 мин./120 мин.).

Уточняваме ден/час на консултацията съобразено с графика ми и начина на плащане (банкова сметка/Еконт/Easy Pay).

Заплащате таксата и ми изпращате снимка на платежното.

Можете да си направите аудио запис на консултацията

Изберете качество на супер достъпни цени.

С обич Рая  от АстроПсиМаг консултиране 

📞 +359 877 78 78 94

https://www.astropsymag.eu

lucky888@abv.bg

image

 

 




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luckyraya
Категория: Новини
Прочетен: 216093
Постинги: 342
Коментари: 15
Гласове: 148
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930